USLOVI KORIŠĆENJA I PRODAJE
ZA PRAVNA I FIZIČKA LICA
Na osnovu odredbe čl. 12. i čl. 26. Zakona o zaštiti potrošača (“Sl. glasnik RS” 88/2021) privredno društvo „SANI-HEM“ DOO Novi Sad, obaveštava svoje cenjene potrošače koji robu kupuju putem
internet sajta www.sani-hem.rs da imaju u vidu sledeće:
– Prodaja robe putem internet sajta www.sani-hem.rs obavlja se u skladu sa registrovanom delatnošću privrednog društva:
Pravno lice: SANI-HEM DOO Novi Sad
Sedište: Doktora Nikole Krstića 4, 21000 Novi Sad
Matični broj: 20057106
PIB: 104069619
Šifra delatnosti: 2041 – Proizvodnja deterdženata, sapuna sredstava za čišćenje i poliranje
Telefon: +381 21 6 393 011
Veb stranica: www.sani-hem.rs,
Adresa za izjavljivanje reklamacija: reklamacije@sani-hem.rs
– Osnovne karakteristike robe mogu se pronaći na sajtu www.sani-hem.rs.
– Kupovina putem internet prodajne stranice www.sani-hem.rs smatra se prodajom na daljinu u skladu sa važećim propisima.
– Prodajna cena robe naznačena je uz svaki artikal, dok je usluga isporuke robe utvrđena cenovnikom kurirske službe koja se koristi za isporuku.
– Kupljenu robu isporučujemo u roku od 5 radnih dana putem kurirske službe GLS, kako je navedeno na sajtu.
– Mogućnost kupovine robe uz posebne cenovne pogodnosti i/ili uz posebne prodajne podsticaje (akcijska prodaja) obavlja se u skladu sa uslovima objavljenim na internet sajtu.
– Potrošač može platiti kupljenu robu plaćanjem pouzećem, uplatom na tekući račun ili putem platnih kartica istaknutih u trenutku kupovine na sajtu.
– Potrošač prilikom kreiranja porudžbenice preuzima obavezu plaćanja naručene robe pritiskom na taster POTVRDI.
– U slučaju prijema robe koja ne odgovara potrebama, potrošač može zatražiti zamenu u roku od 3 dana.
– U slučaju nezadovoljstva primljenom robom, potrošač ima pravo na odustanak od ugovora i povraćaj sredstava u roku od 14 dana.
– Potrošač može izjaviti reklamaciju na već korišćeni proizvod na način definisan u Obaveštenju o načinu i mestu prijema reklamacija, dostupnom na sajtu prodavca.
Tačan opis ponuđenih roba i/ili usluga
Na našem e-commerce prodajnom mestu www.sani-hem.rs pružen je tačan opis ponuđenih roba i usluga, uključujući cene izražene u valuti transakcije – srpski dinar (RSD).
Izjava o konverziji
SR: Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije.
Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.
EN: All payments will be effected in Serbian currency – dinar (RSD). The amount your credit card account will be charged for is obtained through the conversion of the price in Euro into Serbian dinar according to the current exchange rate of the Serbian National Bank. When charging your credit card, the same amount is converted into your local currency according to the exchange rate of credit card associations. As a result of this conversion there is a possibility of a slight difference from the original price stated in our web site.
Kontakt podaci – Korisnički servis
Sve informacije u vezi sa narudžbinom, reklamacijama ili otkazivanjem narudžbine možete dobiti kontaktirajući nas poštom ili lično na adesi: SANI-HEM DOO Novi Sad, Doktora Nikole Krstića 4, 21000 Novi Sad, Telefonom na: +381 21 6 393 011 ili mejlom na: reklamacije@sani-hem.rs.
Dostava robe i eventualna ograničenja
Kupljenu robu otpremamo putem kurirske službe GLS. Zadužujemo Vaš račun za iznos dostave prema cenovniku kurirske službe GLS.
Kupljenu robu možete preuzeti i u našoj radnji.
Robu ne šaljemo niti je na bilo koji način isporučujemo van teritorije Srbije.
Politika reklamacija
Potrošač može da izjavi reklamaciju, uz popunjavanje i slanje Obrasca za odustanak od Ugovora, dostavljanje računa na uvid, poštom ili lično na adesi: SANI-HEM DOO Novi Sad, Doktora Nikole Krstića 4, 21000 Novi Sad, Telefonom na: +381 21 6 393 011 ili mejlom na: reklamacije@sani-hem.rs.
Prilikom unosa reklamacije potrebno je da potrošač dostavi neki podatak za kontakt, kako bi mu prodavac dostavio odgovor na reklamaciju i odluku o reklamaciji.
Lice ovlašćeno za prijem reklamacija je:
Milenko Rajak, Direktor
Kontakt podaci lica za prijem reklamacija:
Radno vreme: radnim danima od 07:00 do 15:00 časova, vikend neradan
Telefon: +381 21 6 393 011
E-mail: reklamacije@sani-hem.rs
Zaštita privatnosti korisnika
U ime SANI-HEM DOO Novi Sad obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u SANI-HEM DOO Novi Sad (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti. Detaljnije u našem dokumentu Politika privatnosti >
Zaštita poverljivih podataka o transakciji
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica NLB Komercijalna banka AD Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Povraćaj sredstava
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, SANI-HEM DOO Novi Sad je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.